Başlangıç

Yazmaya başladım...
‘Konuşmalar’ dedim yazacaklarıma. Bir şundan: Yazı konuşmanın temsili. Bir de şundan: Sadece söylemek değil duymak da istiyorum. Bu işteşlik konuşmakta var.
Niyetim açık olan herkesle, her şeyle konuşmak. Belki de sadece insanlara/insanlarla değil. Açıklıklara/açıklıklarla konuşmak.
Neler söyleyeceğim tam bilmiyorum. Tahminimce epey dilden, anlamdan bahsederim. Sonra zaman, düşünce, korku, istek. Sonra bilim, teknoloji, yapay zeka. Sonra tarım, iklim. Toplum, siyaset. Bazen de bir yazı, bir kitap, bir film.
Merak ediyorum nasıl olacak. Anlamlar dönüştükçe, yenileri oluştukça neler olacak?
Konuşmak, hep söylemek değil. Dinlemeye, okumaya da zaman ayıracağım. Buna da seviniyorum.
Niyetim yazmaya/söylemeye, okumaya/dinlemeye mümkün olduğunca zaman ayırmak. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dil, zihin ve felsefe dersleri

Köylülük ve Agroekoloji

ENDÜSTRİYEL ŞİRKET TARIMI ÖLDÜRÜR - Kapitalist tarım ve Covid-19: Ölümcül bir birleşim